Dagelijks archief: oktober 12, 2005

Woensdag, mama-dag

Het is woensdag, een korte schooldag, mijn vrije dag. Koortsachtig heb ik alle reacties op mijn blog gelezen en gedeeltelijk weer van reacties voorzien. Gemerkt dat er gemakkelijk gekke foutjes kunnen binnensluipen door al die hekjes die je voortdurend vooral … Lees verder

Geplaatst in Fotografie, Persoonlijk, Volkskrantblog | 2 reacties

"Haal het doek maar op" – thema van de 3 oktober optocht in Leiden

Kan iemand mij vertellen uit welke film dit figuur komt? Hij was prachtig en eng fantastisch. Zoonlief twijfelde tussen aantrekking en terugdeinzen. De hoogtepunten uit de optocht heb ik elders aangegeven.

Geplaatst in Leiden, Volkskrantblog | Tags: | 1 reactie

De olifant als showstopper van de 3 oktober optocht

Zoals ik al heb aangegeven op 3 oktober zouden er nog foto’s komen van de optocht. Hierbij dus: de showstopper!! Zie mijn verhaal op een ander blog

Geplaatst in Leiden, Volkskrantblog | Tags: | Een reactie plaatsen

Milli Görüs roept moslim op organen te doneren

Zo’n kop is tendentieus en suggereert een schuldvraag bij de verkeerde groep. De onwil die directeur Karacaer van de Milli Görüs signaleert onder de moslims, is dezelfde onwil die er onder autochtone bewoners van Nederland bestaat. Al jaren is het … Lees verder

Geplaatst in Volkskrantblog, Wetenschap | 6 reacties