Voor nog meer herinneringen:

Klik hier voor de sferen waarin ik me vanavond zal gaan begeven!!

Dancing in September

En bij deze muziek denk ik aan mijn
eerste buitenlandse reis. Zonder mijn
ouders.
De sfeer van EW&F brengt me altijd
terug naar die vakantie in Israël, appels
plukkend in de kibboets, dromend
van de liefde…..

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Voor nog meer herinneringen:

  1. Jaap van Nieveld Goudriaen zegt:

    Ba de ya – say do you remember
    Ba de ya – dancing in September
    Ba de ya – never was a cloudy day
    :-))

  2. niko zegt:

    Jaaa…hier heb ik ook geweldige herinneringen aan…..we zijn ook van het zelfde bouwjaar als ik me niet vergis…..boogie boogie dance.. Yeh YEH (ik zing nu)

  3. Jezzebel zegt:

    Ja, gek is dat… hier kun je zo goed over de liefde dromen 🙂
    Aanbevolen uiteraard.

  4. pioen zegt:

    hoe was het?

  5. Ramirezi zegt:

    Het fruit in Israël zo van de bomen trekken. Vooral grapefruits – heerlijk !

  6. Solvejg zegt:

    @Jaap: jaha, dat stond ook op de uitnodiging! Dat levert dagen een refrein in mijn hoofd op!!
    @niko: inderdaad, gouden bouwjaar!!! Heerlijk vrolijk word je ervan he?
    @Jezzebel: dank je!! Mmmm, ja, is waar!
    @pioen: de bedoeling was een dansfeest, maar de voetjes kwamen niet van de vloer. Wel was het heel gezellig om ‘iedereen’ weer te zien!
    @Ramirezi: ah, jij ook al?? :))

Geef een reactie

