Dagelijks archief: september 19, 2006

Prinsjesdag 3

©Solvejg 13:09 Ze is onderweg!! Advertenties

Geplaatst in Uncategorized | 9 reacties

Prinsjesdag (2)

De zon breekt door, het is half 12 geweest. 11:06 De politie / ME staat gereed 10:36 Vol verwachting richting Gouden Koets 11:34 Straks staan op deze plaats de paarden, tijdens de Troonrede

Geplaatst in Uncategorized | 2 reacties

Mannenpil redt het niet

“Mannenpil” van Organon en Schering is mislukt, lees ik net op de Nieuwsklikker. Ik lig in een deuk, echt waar. Dat had ik ze jaren geleden al kunnen voorspellen. Mooi argument ook van de woordvoerder van Organon: “Om de drie … Lees verder

Geplaatst in Volkskrantblog, Wetenschap | Tags: , , | 5 reacties

Prinsjesdag (1)

Onderweg naar mijn werk zag ik mensen lopen met klapstoelen. Nou, zij liever dan ik.

Geplaatst in Uncategorized | 4 reacties